Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Είναι νέος, είναι ωραίος και είπε "όχι" στην Ελένη Μενεγάκη!

Είναι νέος, ωραίος και ένας από τους πιο γνωστούς chef της Αθήνας. Κι αν αναρωτιέστε γιατί μέχρι τώρα δεν τον κέρδισε η TV, η απάντηση είναι γιατί ο ίδιος δεν το θέλησε. Πρόσφατα μάλιστα, όπως αποκαλύπτει ο Νίκος Δρακουλάκης στην εφημερίδα Espresso, αρνήθηκε την πρόταση της Ελένης Μενεγάκη να είναι στον «Καφέ με την Ελένη» αλλά την και πρόταση του Mega για το «Top Chef».


«Μου είχε γίνει πρόταση για να είμαι στο «Top Chef». Επίσης, μου είχε γίνει πρόταση και έκανα συνάντηση και με την Ελένη Μενεγάκη για να είμαι στην εκπομπή της. Αρνήθηκα όμως και τις δύο προτάσεις, γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος, αφού τα πρωινά μου είναι δεσμευμένα από τις άλλες επαγγελματικές υποχρεώσεις μου. Πιστεύω πως, όταν αφήσεις την καλή δουλειά, θα σε αφήσει και αυτή. Και με τους ανθρώπους που είμαι μαζί βάζουμε όλη την αγάπη μας στο φαγητό για να ικανοποιήσουμε και τους πιο απαιτητικούς" δήλωσε ο Νίκος Δρακουλάκης. Και σε περίπτωση που σας λέει κάτι το επίθετό του, ο Νίκος είναι αδερφός της Αντιγόνης Δρακουλάκη, της «Νόρας» από τα «Μυστικά της Εδέμ». Καλά το μυριστήκατε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου